Contact gegevens

Heeft u vragen over onze producten, diensten of uw bestelling. Neemt u dan contact op met onze klanten service.

Telefonisch:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur
Tel:  +31 6 123 950 23

Whatsapp
Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00uur
Tel:  +31 6 123 950 23

Email
info@salonhandel.nl

Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00uur
Doorgaans ontvangt u antwoord binnen 1 werkdag.

Bestel & Bezorginformatie

Verzendkosten ( bij producten )
Verzendkosten: €4,95

Bij besteding boven €50,- verzendkosten gratis

Verzendkosten ( bij meubilair ) * hier vallen werkwagens buiten. Alleen grote meubelen.
Verzenkosten: €44,95
Bij bestelding boven €250,- Verzending gratis

Levertijd
Producten: 1 a 2 werkdagen.

Meubilair voorradig: 1 tot 2 weken
Meubilair op bestelling: 4 tot 6 weken

 

RETOURNEREN

Retourneren van producten
Niet tevreden met uw bestelling? Geen probleem, u kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw eigen rekening.

Let op! Vanuit hygiëne-oogpunt is het niet toegestaan gebruikte kammen, borstels, scharen en elektrische apparaten te retourneren, tenzij de reden van retour een defect betreft. 

Verstuur uw retour inclusief retour formulier op eigen kosten naar ons retour adres.
Plak de retour label op de originele doos of zak. U kunt de retour kosten zelf bij een verzendpunt betalen.

Als het product groot is en met vrachtwagenbezorging is bezorgd, kan je het tegen betaling door ons met vrachtwagentransport op laten halen.

Let er bij het terugzenden of terugbrengen wel op dat:
– het niet gaat om een op maat gemaakte product;
– je de originele verpakking meestuurt of meeneemt;
– het product niet beschadigd is, zichtbaar gebruikt is;
– je (een kopie van) de factuur van het product meestuurt of toont.

6 + 7 =

RETOURNEREN van meubilair

Meubilair en/of op maat gemaakt en geproduceerde items zijn uitgesloten van retourneren.
Deze producten kan je alleen retourneren als er iets mis mee is en niet voor het beschreven doel kunnen worden gebruikt.

terug storting

Na ontvangst van uw retour zending ontvangt u binnen 5 werkdagen bericht en wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Wanner u de volledige bestelling retourneert ontvangt u ook de eerste gemaakte verzendkosten terug op uw rekening. Verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is vanuit ons.

garantie

Indien het afgeleverde product of geleverde dienst niet aan de overeenkomst beantwoordt (gebrekkig of defect wordt geleverd), dan dient u dit binnen uiterlijk 3 werkdagen nadat hij dit redelijkerwijs had kunnen ontdekken Salonhandel.nl daarvan in kennis te stellen. Doet u dit niet, dan kunt u geen aanspraak meer maken op enige vorm van herstel, vervanging, schadevergoeding en/of restitutie ter zake van dit gebrek.

– Garantie op cosmetica
Tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, zijn de Nederlandse wettelijk vastgestelde garantiebepalingen van toepassing.

– Garantie op meubilair
alleen van toepassing op het frame en de pomp van de stoelen.

– Garantiebepaling op apparaten.
Apparaten dienen zelf aangeleverd te worden d.m.v. verzending of aflevering bij Salonhandel.nl De Fabrikant bepaald of het defect onder garantie valt. Als het Defect onder de garantie val wordt het apparaat kosteloos gerepareerd. Als het defect niet onder de garantie valt worden de kosten om het defect te verhelpen in kaart gebracht ter behoeve van de reparatie beslissing. 

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op. We helpen u graag.

Tel: +31 6 123 950 23  | Email: info@salonhandel.nl

Ik heb vragen over een product

U kunt ons telefonisch bereiken via: +3+31 6 123 950 23 voor meer informatie. Of vraag een afspraak aan via info@salonhandel.nl

Ik heb klachten over mijn bestelling of dienstverlening wat kan ik nu doen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel ( via www.thuiswinkel.org )

Met klachten of opmerkingen kunt u bij ons terecht via volgende manieren: 
TELEFONISCH : Tel: +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Het verzenden van bestellingen vindt plaats na ontvangst van uw betaling. Besteld u op maandag t/m vrijdag voor 16.00 u, dan wordt uw bestelling de zelfde dag nog verwerkt.  

Ik kan een product in de shop niet vinden. Wat nu?

Het kan zijn dat dit artikel niet voorradig is of niet online staat. U kunt contact contact met ons op nemen om navraag te doen over dit product.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst ?

Ja, u ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze ontvangt u een betalingsbevestiging.

In mijn orderbevestiging zie ik dat ik een fout gemaakt heb in mijn bestelling, hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Wij kunnen het product dan toevoegen of verwijderen van uw bestelling. Contact opnemen kan op de volgende manieren:

TELEFONISCH : Tel: +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

 

Ik ben een product vergeten te bestellen, hoe kan ik deze bijbestellen ?

Bijbestellen is uiteraard geen probleem, mits er contact met ons is opgenomen. Wij kunnen het product dan toevoegen aan uw bestelling en de verzendkosten op de normale wijze (eenmalig) berekenen. Contact opnemen kan op de volgende manieren:

TELEFONISCH : +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Wij streven ernaar om alle bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Wanneer uw bestelling niet binnen een week na ontvangst van uw betaalbevestiging heeft ontvangen en u geen melding heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

TELEFONISCH : +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Mijn bestelling was niet compleet bij ontvangst. Wat moet ik doen ?

Wanneer u een incomplete bestelling heeft ontvangen en er een artikel ontbreekt, neemt u dan contact met ons op. De situatie wordt dan gelijk uitgezocht en er wordt een nieuw exemplaar naar u toegestuurd. Contact opnemen kan op de volgende manieren:

TELEFONISCH : +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Your Title Goes Here

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.