Klantenservice

 

Contactgegevens

Heeft u vragen over onze producten, diensten of uw bestelling?

Neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Telefonisch contact

Ma t/m vrij: 9:00 – 17:00
Tel: +31 6 123 950 23

Stuur een email

Antwoord binnen 1 werkdag
info@salonhandel.nl

Whatsapp ons

Ma t/m vrij: 9:00 – 17:00
+31 6 123 950 23

Bestel & Bezorginformatie

Verzendkosten ( bij producten )

Verzendkosten: €4,95

Bij besteding boven €35,- zijn de verzendkosten gratis

Verzendkosten ( bij meubilair )*

Verzendkosten: €44,95

Bij bestelding boven €250,- zijn de verzendkosten gratis

*Hier vallen werkwagens buiten. Alleen grote meubelen.

Levertijd

Producten: 1 a 2 werkdagen.

Meubilair voorradig: 1 tot 2 weken

Meubilair op bestelling: 4 tot 6 weken

Retourneren

Niet tevreden met uw bestelling? Geen probleem, uw kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst herroepen.

Bekijk hieronder informatie over de terug zending, herroepingsrecht en ons retour product formulier ter administratie.

U mag uw mededeling van herroepping aan ons melden doormiddel van het formulier te mailen, telefonisch door te geven of per post toe te sturen.

Display: none
Terugzending

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor uw eigen rekening.

Herroeppinsrecht - Herroepings Formulier

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. 

U kunt hiervoor gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.

U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

RETOUR ADRES:

Salonhandel.nl
Industrieweg 19
2382 NR Zoeterwoude

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne als de verzegeling na de levering is verbroken”

Retourformulier

Verstuur uw retour inclusief retour – product formulier en herroepings formulier  op eigen kosten naar ons retour adres.

U kunt de retour kosten zelf bij een verzendpunt betalen.

*Wij willen u vragen ons retrour product formulier bij te voegen en graag in te vullen voor onze administratie zodat wij gemakkelijk en snel uw retour kunnen verwerken.

Let er bij het terugzenden of terugbrengen wel op dat:

  • het niet gaat om een op maat gemaakte product;
  • indien mogelijk graag terug sturen in originele verpakking of meesturen ;
  • het product niet beschadigd is, zichtbaar gebruikt is;
  • je (een kopie van) de factuur van het product meestuurt of toont.

Als het product groot is en met vrachtwagenbezorging is bezorgd, kan je het tegen betaling door ons met vrachtwagentransport op laten halen. De kosten hiervoor zijn 49.95 incl. btw. 

5 + 8 =

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie

Garantiebepaling op apparaten.

Apparaten dienen zelf aangeleverd te worden d.m.v. verzending of aflevering bij Salonhandel.nl De Fabrikant bepaald of het defect onder garantie valt. Als het Defect onder de garantie val wordt het apparaat kosteloos gerepareerd. Als het defect niet onder de garantie valt worden de kosten om het defect te verhelpen in kaart gebracht ter behoeve van de reparatie beslissing. 

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op. We helpen u graag.

Telefonisch contact

Ma t/m vrij: 9:00 – 17:00
Tel: +31 6 123 950 23

Stuur een email

Antwoord binnen 1 werkdag info@salonhandel.nl

Whatsapp ons

Ma t/m vrij: 9:00 – 17:00
+31 6 123 950 23

Display:none;
Hoe kan ik een bestelling plaasten?

Klik op een van onze categorieën rechts boven aan de pagina. Hier zie je bijvoorbeeld; Haarproducten, For man, Beauty, Tools enz.  Wanneer je op een van deze categorieën klikt, opend onze shop in je scherm. Aan de linkerzijde zie je de onderverdeling van onze categorieën. Zo kun je gemakkelijker door onze producten zoeken. Ook kun je gebruik maken van de zoekbalk rechts boven aan.

Wanneer je een product heb gevonden die je wilt bestellen of de product omschrijving wilt bekijken klik je op > Bekijk <

Je krijgt nu een volledig overzicht van het product te zien. Wil je dit product bestellen? Klik op  > in winkelmand <.

Boven aan verschijnt een geel balkje met de tekst: “Product A” is toegevoegd aan je winkelmand. > Bekijk winkelmand

Wil je door naar bestellen, klik dan op > Bekijk winkelmand.

Hier kun je zijn wat er in ‘ jouw winkelmand ‘ zit.  Controleer je bestelling en klik op > Doorgaan naar afrekenen <

 

Vul je gegevens en klik op > bestelling plaatsen <

Kom je er niet helemaal uit? Stuur ons een mailtje of neem telefonische contact met ons op. We helpen je graag.

 

Tel: +31 6 123 950 23  | Email: info@salonhandel.nl

Ik heb vragen over een product

U kunt ons telefonisch bereiken via: +3+31 6 123 950 23 voor meer informatie. Of vraag een afspraak aan via info@salonhandel.nl

Is montage bij meubilair mogelijk?

Montage is mogelijk op aanvraag via een extern bedrijf. Neem voor meer informatie contact met ons op via  : +3+31 6 123 950 23. Of stel uw vraag per mail via info@salonhandel.nl

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. 

Ik heb klachten over mijn bestelling of dienstverlening wat kan ik nu doen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Met klachten of opmerkingen kunt u bij ons terecht via volgende manieren: 
TELEFONISCH : Tel: +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Ik ben niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht, wat kan ik nu doen?

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel,Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Het verzenden van bestellingen vindt plaats na ontvangst van uw betaling. Besteld u op maandag t/m vrijdag voor 16.00 u, dan wordt uw bestelling de zelfde dag nog verwerkt.  

Ik kan een product in de shop niet vinden. Wat nu?

Het kan zijn dat dit artikel niet voorradig is of niet online staat. U kunt contact contact met ons op nemen om navraag te doen over dit product.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst ?

Ja, u ontvangt een orderbevestiging en afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze ontvangt u een betalingsbevestiging.

In mijn orderbevestiging zie ik dat ik een fout gemaakt heb in mijn bestelling, hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Wij kunnen het product dan toevoegen of verwijderen van uw bestelling. Contact opnemen kan op de volgende manieren:

TELEFONISCH : Tel: +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

 

Ik ben een product vergeten te bestellen, hoe kan ik deze bijbestellen ?

Bijbestellen is uiteraard geen probleem, mits er contact met ons is opgenomen. Wij kunnen het product dan toevoegen aan uw bestelling en de verzendkosten op de normale wijze (eenmalig) berekenen. Contact opnemen kan op de volgende manieren:

TELEFONISCH : +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Wie is de uitvoerder/verzender van mijn pakket?

Wij werken met JBM Koeriers

Wat doet de vervoerder als ik niet thuis ben bij bezorging?

De chauffeur heeft u ( en/of uw buren ) niet thuis getroffen en een kaartje in de bus achtergelaten. De chauffeur heeft hier met de hand een zendingnummer op geschreven.

U ontvangt dit bericht op het moment dat de pakketzending niet afgeleverd kan worden. Via deze pagina kunt een nieuwe afspraak maken om het pakket alsnog in ontvangst te nemen. U dient daarvoor het zendingnummer in te vullen. Dit staat op de andere kant van het kaartje. Vul je zendingsnummer en postcode in op de volgende pagina: Niet thuis

Kom je er niet helemaal uit? neem dan contact met ons op, we helpen je graag.

TELEFONISCH : +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Ontvangt ik een track&trace code?

Wanneer je je email adres hebt opgegeven, ontvang je van ons een track&trace code per mail. Pakket volgen, vul dan hier je code in: Track&trace

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Wij streven ernaar om alle bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Wanneer uw bestelling niet binnen een week na ontvangst van uw betaalbevestiging heeft ontvangen en u geen melding heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

TELEFONISCH : +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

Mijn bestelling was niet compleet bij ontvangst. Wat moet ik doen ?

Wanneer u een incomplete bestelling heeft ontvangen en er een artikel ontbreekt, neemt u dan contact met ons op. De situatie wordt dan gelijk uitgezocht en er wordt een nieuw exemplaar naar u toegestuurd. Contact opnemen kan op de volgende manieren:

TELEFONISCH : +31 6 123 950 23
EMAIL : info@salonhandel.nl

0
X